woolfs skrivemaskin/min

januar 29, 2011 § 3 kommentarer

Dette kunne vært/blitt til fortellingen om hvordan Virginia Woolf, til tross for at hun elsket/fordi hun elsket, til slutt gjorde alvor av å ta livet av seg, hvordan hun, i det hun gjorde det, forsto at alt ville bli annerledes, og hva det ble til siden, hva hun savnet, skrivemaskinen.

Jeg har tenkt en del på skrivemaskinen min i det siste. Min egen. Hvor den er. Om den er. Og om det går an å få kjøpt fargebånd til den. Sort/rødt.

Jeg har alltid lurt på om Virgina Woolf skriver fremdeles.

Virginia Woolfs avskjedsbrev til Leonard Woolf / courtneytothemax, every time I move / Jason deCaires Taylor, The Lost Correspondent

Tagged: , ,

§ 3 Responses to woolfs skrivemaskin/min

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading woolfs skrivemaskin/min at torunlian.

meta